Regulamin

 

Regulamin

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin ("Regulamin") określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego Skarby, działającego pod adresem www.skarby.co ("Sklep"). Określa on zasady dokonywania zakupów, a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.

2. Sklep Skarby prowadzony jest przez Stone & May Sp. z o.o. z siedzibą przy Konopnica 277c, 21-030, Motycz. NIP: 7133114456

3. Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z postanowieniami Regulaminu przed dokonaniem zakupu, a także przestrzegania jego postanowień. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.

§ 2. Definicje

Klient - osoba fizyczna posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych i która ukończyła 18 lat. Także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, posiadająca zdolność prawną.
Koszyk - element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta towary.
Regulamin - niniejszy dokument określający zasady korzystania ze Sklepu.
Sklep - serwis internetowy, należący do Sprzedawcy, dostępny pod domena www.stoneandmay.pl za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary.
Towar - artykuł, będący przedmiotem obrotu pomiędzy Sklepem a Klientem.

§ 3. Przyjmowanie zamówień.

  1. Warunkiem korzystania ze sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
  2. Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę we wszystkie dni roku.

§ 4. Zawarcie umowy sprzedaży. Ceny towarów i płatności.

  1. W momencie złożenia zamówienia przez Klienta dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży. Potwierdzenie zostanie wysłane do Klienta drogą poczty elektronicznej.
  2. Wysokość cen podanych w Sklepie jest wiążąca i nie podlega negocjacji.
  3. Wszystkie płatności obsługiwane są przez Przelewy24. Umożliwiamy płatność kartą płatniczą, BLIK, Apple Pay, Google Pay.
  4. Sprzedawca dostarczy Klientowi paragon fiskalny lub fakturę VAT (jeśli Klient zażądał jej wystawienia i podał stosowne dane) potwierdzający zawarcie umowy sprzedaży.

§ 5. Rabaty i zniżki.

  1. Kody promocyjne mogą zostać wprowadzone tylko na etapie składania zamówienia. Nie ma możliwości wprowadzenia kodu po złożeniu i opłaceniu zamówienia.
  2. Promocje i kody promocyjne nie łączą się.

§ 6. Realizacja zamówień.

  1. Zamówienia realizowane są w dni robocze.
  2. Czas realizacji zamówień w Sklepie wynosi nie więcej niż 14 dni roboczych. Większość zamówień realizowana jest w ciągu 1-7 dni roboczych.
  3. Złocenie biżuterii wykonywane jest na zamówienie klienta. W momencie złożenia przez Klienta zamówienia na pozłacany przedmiot, przedmiot ten zostaje skierowany do procesu galwanizacji. W wypadku produktów pozłacanych do standardowego czasu realizacji zamówienia (1-7 dni) należy dodać 1-5 dni roboczych na produkcję.
  4. Sygnety i pierścionki produkowane są na zamówienie klienta. Czas realizacji może wynosić do 30 dni roboczych. 
  5. Produkty projektowane na życzenie Klienta zostają skierowane do produkcji po akceptacji projektu przez Klienta.

§ 7. Dostawa.

  1. Czas dostawy zamówienia zależy od wybranej formy dostawy (zewnętrzna firma kurierska realizująca dostawy). Na terenie Polski jest to zazwyczaj 1-3 dni roboczych, nie więcej niż 14 dni.
  2. Doręczenie przesyłki zawierającej zamówiony Towar zostanie zrealizowane w dzień roboczy za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  3. Sklep nie bierze odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie od chwili odebrania przesyłki przez kuriera. Czas dostawy przedstawiony w Sklepie jest szacowany przez firmę kurierską.
  4. Sklep oferuje darmową dostawę na wszystkie zamówienia o wartości powyżej 500zł (PLN).
  5. Klient ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki i opakowania w obecności kuriera. Jeśli przesyłka jest uszkodzona, Klient ma obowiązek sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki podpisany przez kuriera. W wypadku braku protokołu szkody, Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu Towaru.
  6. Jeśli Klient nie odbierze przesyłki od kuriera, przesyłka zostanie zwrócona do Sklepu. Będzie ona oczekiwać w naszym magazynie na odbiór przez Klienta. Sklep rezerwuje sobie prawo obciążenia Klienta dodatkowymi kosztami związanymi ze zwrotem paczki.

§ 8. Odstąpienie od umowy.

  1. Klient może zwrócić zakupiony w Sklepie Towar bez podania przyczyny składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towarów zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Uprawnienie to Klient może zrealizować w ciągu 14 dni od otrzymania Towaru.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży uznaje się ją za niezawartą.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy Klient ma obowiązek zwrócić Towar do Sklepu pod adres: Stone & May, Konopnica 277c, 21-030, Motycz. Zwrot dokonywany jest zawsze na koszt Klienta.
  4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w sytuacji gdy towar został wykonany za zamówienie, według specyfikacji Klienta bądź według jego indywidualnego projektu.
  5. Wszystkie pierścionki oraz sygnety dostępne w Sklepie są produktami nieprefabrykowanymi, wykonywanymi na zamówienie Klienta oraz według jego specyfikacji - rozmiar oraz wykończenie. Produkty te nie podlegają prawu odstąpienia od umowy oraz zwrotu. Ze względu na naturę tych produktów, Sklep umożliwia jednak ich wymianę (modyfikację) na inny rozmiar, w zakresie 2 rozmiarów od oryginalnego zamówienia.
  6. Wszystkie produkty pozłacane są wykonywane na zamówienie klienta, a złocenie traktowane jest jako dodatkowa usługa. Zwrot tych produktów jest możliwy, jednak Klient zobowiązany będzie pokryć koszy doprowadzenia produktu do stanu pierwotnego - usunięcie złocenia oraz koszy oryginalnej usługi złocenia.
  7. Ze względów higienicznych Sklep nie przyjmuje zwrotów na Kolczyki.
  8. Klient ponosi odpowiedzialność za przesyłkę zwrotną. W wypadku gdy przesyłka zostanie zagubiona przez firmę kurierską, zwrot Towaru staje się niemożliwy.
  9. Sklep nie prowadzi polityki Darmowych Zwrotów. Koszt przesyłki zwrotnej w wypadku towaru zwracanego leży po stronie Klienta.
  10. Towar zwracany przez Klienta musi być w tym samym stanie, który otrzymał Klient. Opakowanie stanowi część produktu. Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu aby nie uległ zniszczeniu. Jeśli Towar nosi znaki użytkowania lub został uszkodzony, sklep ma ustawowe prawo pomniejszyć kwotę zwrotu o odszkodowanie wynikające z pomniejszenia wartości przedmiotu. Kwota odszkodowania zależna jest od kosztu doprowadzenia przedmiotu do oryginalnego stanu. W wypadku zniszczenia przedmiotu do stanu nienaprawialnego, koszt ten równy jest wykonaniu nowego przedmiotu.
  11. Zwrot Towaru odbywa się za wcześniejszym ustaleniem zwrotu ze Sklepem. Klient musi dokonać zwrotu według instrukcji Sklepu. 
  12. Sprzedawca zwróci Klientowi należność za zwrócony Towar w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania Towaru przez Sklep.

§ 9. Reklamacja.

  1. Klientowi przysługują prawa wynikające z przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Zgłoszenie reklamacji Towarów powinno zostać wysłane na adres e-mail: info@skarby.co
  2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od momentu jej otrzymania przez Sprzedawcę.

§ 10. Informacje dotyczące Towarów.

  1. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie są robione ręcznie na zamówienie.
  2. Biżuteria srebrna i pozłacana ulega naturalnemu procesowi oksydacji i śniedzieniu. Jest to zjawisko naturalne. Często czyszczenie i właściwe przechowywanie biżuterii pomogą zatrzymać ten proces.
  3. Wszystkie stosowane przez Sklep kamienie są naturalne. Korale z kamieni pół-szlachetnych mogą nieznacznie różnić się rozmiarem (+/-0.5mm), kolorem i wzorem. Małe niedoskonałości (np. porowatość) występują naturalnie na powierzchni kamieni i nie są wadą.
  4. Rozmiar pierścionków i sygnetów (średnica wewnętrzna) może różnić się o +/- 0.5mm. Jest to różnica praktycznie nie wpływająca na dopasowanie pierścionka do palca.
  5. Produkty pozłacane poddawane są procesowi galwanizacji, w którym zostają pokryte grubą warstwą (2-3mikrony) 18K żółtego złota.
  6. Ścieranie się warstwy galwanicznej jest normalnym procesem, szczególnie w wypadku produktów narażonych na częsty kontakt ze skórą i szorstkimi powierzchniami (np. sygnety).

§ 11. Gwarancja.

  1. Wszystkie Towary oferowane w naszym Sklepie objęte są dożywotnią gwarancją.
  2. Gwarancja obejmuje: naprawy biżuterii, o ile jest ona możliwa; wymiana elastycznej żyłki w bransoletkach; polerowanie i odnawianie srebrnej biżuterii (z wyjątkiem biżuterii pozłacanej i rodowanej);
  3. Gwarancja nie obejmuje: powłok galwanicznych; Towarów zniszczonych zbyt poważnie, aby możliwa była naprawa;

§ 12. Wymiana.

  1. Wymiana produktu możliwa jest w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu w którym Klient otrzymał przesyłkę z Towarem.
  2. Koszty przesyłki związanej z wymianą Towaru spoczywają na Kliencie.
  3. Produkt wymieniany musi być w stanie idealnym, bez śladów użytkowania.
  4. Pierścionki oraz sygnety w rozmiarach niestandardowych (innych niż w ofercie Sklepu), wskazanych przez Klienta, nie podlegają wymianie. 

§ 13. Prywatność.

  1. Nasza Polityka Prywatności opisana jest na stronie Polityka Prywatności. Korzystając ze Sklepu, Klient wyraża zgodę na zawarte tam zapisy.

§ 14. Własność intelektualna.

  1. Zawartość strony internetowej Sklepu www.skarby.co (fotografie, projekty graficzne, projekty prezentowanej w Sklepie biżuterii) jest w pełni autorska i chroniona prawami autorskimi.