Zwroty i wymiany
Wymiana towaru
- Wymiana towaru jest możliwa w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia. Jeśli chcesz wymienić swój produkt na inny, bardzo prosimy o kontakt na adres info@skarby.co
- Prosimy pamiętać, że pokrycie kosztów wymiany leży po stronie Klienta. Wymieniany towar musi być nowy i nie może nosić śladów użytkowania.
- Złocenie jest wykonywane jako dodatkowa usługa na zamówienie Klienta. Jeśli wymieniany produkt nosi ślady użytkowania, Klient zobowiązany będzie pokryć koszty ponownego złocenia.
Wymiana pierścionków i sygnetów na inny rozmiar
- Ponieważ pierścionki i sygnety wykonywane są na zamówienie Klienta, wymiana rozmiaru jest możliwa w zakresie 2 rozmiarów od oryginalnego zamówienia.
Reklamacje
- W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy w celu otrzymania formularza reklamacyjnego.
- Wypełniony formularz wraz z reklamowanym produktem należy odesłać na wskazany w instrukcjach adres.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki do siedziby sklepu. O decyzji naszego rzeczoznawcy i możliwych kolejnych krokach zostaną Państwo poinformowani drogą mailową.
Zwrot towaru
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia. W wypadku zwrotu prosimy o kontakt mailowy na adres poczty elektronicznej: info@skarby.co
- Zwracany towar musi zostać zwrócony w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania instrukcji zwrotu od sklepu.
- Zwracany towar musi być w takim samym stanie, jak przybył do Klienta. Ślady użytkowania produktu oraz uszkodzenia są podstawą do potrącenia kosztów utraty wartości produktu.
- Prawie odstąpienia od umowy nie podlegają produkty wykonywane na zamówienie Klienta i według jego specyfikacji - w tym wszystkie pierścionki i sygnety.
Szczegóły dotyczące wymian, zwrotów i reklamacji znajdują się w Regulaminie Sklepu.